תמונות משפחתיות בתוך צנצנת/בקבוק -יצירה ליום המשפחה

רגיל

יצירה פשוטה מאוד שמתאימה ליום המשפחה. קיימות ורסיות שונות שמשדרגות אותה.

מתוך:Photojojo

מה צריך? בגרסה  הפשוטה ביותר, זו המופיעה באתר, Photojojo ,תזדקקו לצנצנת (עם או בלי מכסה) ותמונה.  כפי שתראו שם, אותו הרעיון נעשה גם בבקבוקים.

צנצנת-מסגרת בניחוח וינטאג':

באדיבות : August & After

התמונה לעיל לקוחה מתוך הבלוג המקסים August&After, שם תוכלו למצוא הדרכה מצויינת כיצד להכין תמונה בצנצנת , בניחוח וינטאג' על ידי הוספת שמן ופרחים מיובשים. כדאי גם להעיף מבט בתגובות לאותה הרשומה, כי ניתן ללקט שם עוד מידע  לגבי היצירה.

צנצנת-מסגרת עומדת על הראש:

דרך מעניינת ליצור מסגרת מיוחדת מצנצנת, תוכלו לפגוש  בבלוג Inspiration&REalisation, כאן המסגרת-צנצנת עומדת על פיה, כשחוט מלופף מעטר אותה.

באדיבות: Inspiration&Realisation
מי שרוצה, יכול גם להפוך את הצנצנת לצנצנת בסגנון כדורי השלג (snow globe) במקרה הזה תהיה תעסוקה גדולה יותר לילדים. עם נצנצים בתוך הצנצנת התוצאה מאוד עליזה. הסוד הוא בגלצרין, שמאט את תנועת העצמים בצנצנת.
איך למה וכמה?
קבלו שתי הדרכות והשכילו:
 DIY: Photo Snowglobes, משם התמונה הבאה ותודה לGabrielle Blair על הרשות להשתמש בתמונה מהבלוג שלה :).
snowglobe photo DIY custom
הנה הדרכה מצולמת ליצירה תמונה שעברה למינציה והכנסתה לנוזל ( סבלנות, לוקח בערך 40 שניות עד שמתחילים לדבר בעניין). תוכלו לקבל שם כמה עיצות טובות. אחת מהן: לא לגזור את הלימנציה סביב התמונה יותר מדי כדי לא ליצור מצב בו הציפוי בעצם נפגם והנוזל יחדור פנימה.
תהנו!

תגובה אחת »

  1. תחילה אני רוצה לומר שבמקרה נתקלתי באתר שלך והוא מדהיםםםםםם. יש כאן רעיונות מאוד מקוריים ויפים. אני מודה לך על כך שאת משתפת את כולם ברעיונות המבורכים האלו. תודה קלודין

  2. אם כוונתך להכנסת התמונה לנוזל. אני לא יודעת, צריך לנסות ולראות. אני ניסיתי בלי נוזל ויצא חמוד ביותר.
    אגב, אפשר לכסות את מכסה הצנצנת (אם משתמשים במכסה) בחתיכת בד עם סרט כמו צנצנות ריבה מפעם.

    אם את עומדת לנסות ולראות איך זה יוצא, אשמח אם תחלקי זאת כאן בתגובות, שעוד אנשים יוכלו ללמוד . תודה :).

  3. סרטון מקסים. לגבי הבדיקה שלי אני הוצאתי תמונה ממחשב וניילנתי ושמתי בשמן והשמן חדר לתמונה. יכול להיות שצריך להשאיר מסגרת של 1/2 ס"מ מסביב ולא לחתוך צמוד ואז לא יחדרו מים או שמן. אנסה שוב ואעדכן.

כתיבת תגובה