מחזיקי מפתחות בצורת כפתורים מגלעין אבוקדו

רגיל

 

גלעין אבוקדו - כפתורהיום, בגלל שכל הילדים עסוקים בהכנת קישוטים לסוכות, משהו בשבילכם. מדובר במשהו משמבחינתי היה חדש ונסיוני לחלוטין. כמו רבים, גם אני קראתי את הכתבה הבאה ב xnet, ואצתי-קפצתי לנסות. לקחתי גלעני אבוקדו מזן ריד,חציתי אותו לשניים והתחלתי לעבוד. מראש אני מודיעה, לא נצמדתי באדיקות להוראות. את הגילוף עשיתי בעזרת סכין x-acto. לאחר קרוב לחודש, כשהעבודות נראו לי יבשות וקשות לגמרי, שייפתי אותן פה ושם בעזרת נייר זכוכית. את החורים הכנתי מראש בעת העבודה כשהגרעין עדין היה רך, וכעת יכולתי להשחיל דרכם חוטים/טבעות מתכת וכו. תכל'ס, מאחר והלכתי על הכי פשוט -כפתורים – לא לוקח הרבה זמן בכלל, והתוצאה יצאה ממש חמודה. אני תוהה אם לפעם הבאה, כדאי אולי לייבש עגולים ולאחר היבוש לקדוח את החורים, כך שיצאו גדולים וברורים יותר.

כמו שאתם רואים הכנתי מחזיקי מפתחות קטנים, ניתן להכין תליונים או סתם דברים יפים. בגלל שאין לי כוונות שעבודות הללו ישארו מזכרת-נצח מסנדוויץ האבודקו שאכלתי לארוחת הערב ספטמבר אחד (שתו מים, יצא משפט ארוווך), לא השקעתי  בלכה, ואני חיה עם הכליה המתקרבת בשלום.

מה עוד ניסיתי באותה הזדמנות, גילפתי רימון, ונעל בית.גלעין אבוקדו

 

נעל בית , גלעין אבוקדו

מבפנים הנעל חלולה, כמו כפכף 🙂

 

 תליון רימון מגלעין אבוקדו

ועוד רימון…

אם מי מכם בקיא בנושא יותר ומכיר אותו מקרוב אשמח לשמוע תובנות.

למידע נוסף בנושא:

הדרכה ומידע בעברית- xnet (כמה אירוני.. )

הדרכה באנגלית

אם תעשו חיפוש אחר- avocado pit sculpture, או avocado art תוכלו להתרשם מיצירות שונות שהכינו אנשים. הנה לדוגמא תליון עם גילוף יפהפה של חזיר-בר בסגנון קלטי.

והנה פטריה קטנה.

"אבל בכל זאת הייתי שמח להכין משהו עם הילדים".. ובכן- קיפודי אבוקדו (עברית), וחרקים חמודים (בעיקר חיפושיות…).

ולענין השפה העברית, גלעין או גרעין, ובכן… מי שממש סקרן (את שם בפינה) יציץ כאן.

כפתורים מגלעיני אבוקדו

לסיום סיומת … עוד הצצה בחמודים הללו….

תהנו!

להשאיר תגובה

