רימון מעיסת נייר (2) – פעילות ויצירה עם ילדים לראש השנה וסוכות

רגיל

לא יודעת מה אתכם, אני עדיין קצת בהלם קרב מכל ה- 1 לספטמבר, שלחתי ושילחתי את הזאטוט שלי אל הגן אחרי שלוש שנים טובות ומתוקות יחד. קשה לי להתאושש.

מה הפעם? בעבר הבאתי סרטון להכנת רימון מעיסת נייר, ההכנה נעשתה עם עיסת-נייר ממש. הפעם, רעיון פשוט יותר להכנת  רימון, נקרא לזה, "עיסת-נייר לייט". הדרכה כתובה לרימון הזה נמצאת בבלוג "דבק נייר ומספריים". והנה הסרטון:

לפחות עוד יצירה אחת מחכה לכם עם רימונים (בשלבי התהוות), ועוד כמה שנוגעות בתפוחים.

ועכשיו לשתי שניות אהפוך למינה צמח: תודה לכל העונים על הסקר,  הסתבר לי שרובכם (26%) מחפשים יצירות דווקא לגילאים צעירים 3-5, לגבי שאר הגילאים ישנו פיזור לא אחיד (אויש, מעייף להיות מינה צמח 🙂 ). אשתדל לקחת זאת בחשבון.

לחובבי הרימונים, קיימות רשומות נוספות הנוגעות בנושא.

ואגב לענין  ה Thaumatrope, ככל שהעמקתי יותר ויותר בנושא, הגעתי למסקנה המתבקשת, שעם ילדים, כדאי לעבוד בשיטת העיפרון (ולא הגומיות).

תהנו!

»

  1. מקסים, רק לא הבנתי איך ממצב של רימון מנייר כסף הוא הפך לצהבהב… מה עשית איתו? במה עטפת?

    • הי , כנראה שלא הייתי ברורה מספיק, הסרטון שהבאתי אינו שלי. בכל אופן, הרימן נעטף בנייר דבק צהוב ועבה ( כמו אלה המשמשים לכיסוי הפנלים כשוצבעים דירה). ברשומה עצמה אני מצרפת כעת קישור להדרכה הכתובה מהבלוג "דבק נייר ומספריים".
      יום טוב
      :)[הודיה

כתיבת תגובה

