צמיד מבקבוק פלסטיק וגזרי קומיקס – יצירה עם ילדים

רגיל

 

צמיד מבקבוק פלסטיקבעבר העלתי רשומה בנושא הכנת צמידים מבקבוקי פלסטיק ובד. הפעם נראה כיצד ניתן להכין צמידים מבקבוקי פלסטיק ונייר.  למה תזדקקו?

לבקבוק פלסטיק, כמובן, גזרי עיתון, אנחנו בחרנו בקומיקס ישן, ובדבק נייר מהסוג בו משתמשים כדי לצפות פנלים ומסגרות חלונות לפני צביעת קירות. כמו כן, דבק פלסטי ומכחול.  בהדרכה שבסרטון המצורף, הצמיד עובה באמצעות גזרי עיתון, אנחנו הסתפקנו בשכבה דקה. שעליה אחר כך משחנו גם כן דבק פלסטי. תחליטו לבד, מה מתאים לכם.

צמיד מבקבוק פלסטיק

 

להדרכה כתובה-How to Turn an Empty Water Bottle Into a Stylish Cuff Bracelet

וכעת לסרטון:

 

עכשיו, עד שהצמידים יתייבשו ויהיו מוכנים לענידה. לפניכם עוד כמה אופציות מעניינות לצפיה עם הילדים. אתחיל בזו שפחות מהסרט עצמו היה מעניין לראות את מאחורי הקלעים שלה. מדובר בסרט –הרפתקאותיו של טינטין: סודו של חד הקרן.  (מגיל 9 ומעלה) אישית, אני נרדמתי בחצי השעה האחרונה של הסרט, אבל הבן שלי נהנה מאוד. בדומה לסרט אווטר, גם טינטין נעשה באמצעות טכנולוגית לכידת-הופעה, או כמו שמסבירים זאת בעין הדג "אנימציה בלי אנימציה". התוצאה, בעיני לפחות, היתה נראתה חצי אפויה. מצד אחד האנשים נראו מאוד אנושיים ומצד שני ההבעות שלהם נראו לי חסרות, כאילו יצאו הרגע מטיפול בבבוטוקס. לבן שלי זה בכלל לא הפריע להנות, ומאחר והוא המדד כאן ולא אני, הייתי הולכת על זה עם ילדים וילדות חובבי הרפתקאות.

בכל אופן, הנה סרטון הממחיש את אופן העבודה על הסרט:

הסרט הבא, הוא הבלון האדום, בלי להכנס לפרשנויות ואלגוריות (את זה נשאיר למבוגרים) בעיניים של ילד מדובר בסרט פשוט ומרתק, אני הוקסמתי. ניתן לצפות בכולו ביוטיוב, אורכו 34 ד',  ומאחר והדיבור בו מועט (סוף-סוף קצת שקט), ניתן בקלות לתרגמו לילדים שאינם קוראים אנגלית עדין. כל מה שהייתי צריכה לומר לבן שלי כדי ליצור בו עניין לפני הצפיה הוא שיוצר הסרט אלבר לאמוריס, הוא זה שהמציא את המשחק ריסק (אחלה משחק!). מי משעוניין לקרוא עוד על הסרט ויוצרו יכול לעשות זאת כאן- ילדות נצחית בשמי פריס. אגב, הבן שלי אמר תוך כדי על הבלון- "יש לו רוח משלו" עשה הפסקה קטנה וחייך "את מבינה? תרתי משמע". בטח שהבנתי 🙂 !

הסרט מיועד לילדים מגיל 7 ומעלה.

ולסיום סיומת,  סרט שרובכם שמעתם עליו, אך יתכן וטרם צפיתם.

yellow_submarine

"צוללת צהובה"  קשרו לסרט הזה כתרים רבים, הבן שלי הגדירו כסרט נונסנס משעשע, הגרפיקה בעיניו היתה נחמדה, יפה וקצת קריפית. לשאלתי אם היה צופה בו שוב, ענה שכן, כדי להבין הכל. אני מודה הסרט היה מוזר עבורי, יחד עם זאת היה לנו מעניין וכיף. הסרט, כמו הבלון האדום, גם הוא לבני 7  ומעלה, לסיכום סרט משעשע חסר הגיון ומוזר אך לרגע אינו משעמם. לכל מי שרוצה משהו קצת אחר, וגם לכל מי ששבע מדיסני ומאנימציה ממוחשבת.

מה ברשומה הבאה? אני יכולה לחושב על כמה רעיונות, אבל נראה לי שנתרענן בקסטות תוצרת בית, נראה כבר.
תהנו!

 

 

 

 

כתיבת תגובה

