בובה מקליפות תירס – יצירה קיצית עם ילדים

רגיל

 

IMG_1885הבובת הללו לוקחות אותי כמו במנהרת הזמן, שנים אחורה, אל מרפסת בית ילדותי בקיץ. יתכן והזכרון מתעתע בי והתירס אז הגיע עם המון קליפות, יתכן וזה סתם היה נדמה לי כילדה קטנה, היום נראה לי שזה כבר לא ככה. הבובות הללו לא מסובכות, ואני מאוד אוהבת את העובדה שמכינים אותם מחומר טבעי. מאחר ועבדנו עם קליפות שהסרנו מקלחים טריים, כשהן עצמן עדין לחות, אינני יודעת מה יעלה בגורלן, אם הן תתיבשנה יפה או תתכווצנה ותכמושנה.

בובת מכשפה מקליפות תירס - יצירה קיצית לילדים

מכשפונת חמודונת, מזכירה קצת בובת וודו 🙂

בניגוד לקליפות שראיתי בהדרכות, הקליפות שלנו היו קטנות למדי, כך שהבובות יצאו בובות קטנקטנות, וחמודות מאוד.

הבובות הללו הן צעצוע אנדיאני, העשוי מקליפות התירס או מהעלים שלו. "שקר החן והבל היופי"- באופן מסורתי הבובת הללו נטולות פנים, על הסיבות לכך ועוד, תוכלו לקרוא בערך הקצר בויקיפדיה המוקדש לנושא.

אז איך כמה ולמה?

בובה מקליפות תירס- יצירה קיצית לילדים

מסירים את קליפות התירס בזהירות, ועוקבים אחרי ההדרכות הבאות. נתחיל בהדרכות כתובות ואחר כך מובא סרטון עם הדרכה פשוטה וברורה.

מרתה סטיוארט

בובה עם שיער כמו של בן גוריון

למי מעדיף את הזרועות קלועות ( ואני אומרת, למה לסבך את העיניינים?)

הדרכה להכנת בובה עם ילדים – הכי פשוט שיש

 

 

קיץ נעים,

תהנו!

 

כתיבת תגובה

