תליון לשרשרת או מחזיק מפתחות מפקק מתכת – יצירה עם ילדים

רגיל

IMG_20140525_111328התוצאה יכולה להיות חמודה מאוד. ואופן ההכנה פשוט במיוחד. התליון המתקבל יכול לשמש לדברים שונים, לשרשרת, לתלות על סיומת רוכסן של קלמר או ילקוט, אני בחרתי במחזיק מפתחות.

מה צריך? מכסה מתכת מהסוג של בקבוקי הזכוכית (בירה,קולה וכיצ"ב), חוט מתכת דק וחומר פולימרי.

טרם תזדעקו על פקק הבירה שהצגתי, לא, אין בכוונתי לשדל איש לשתיית שיכר, את הפקק של הקולה שמרתי בצד ושכחתי היכן, ואני לא צרכנית משקאות לא מהסוג הזה ולא מהסוג הזה, או במילים אחרות בירה וקולה הן לא כוס התה שלי  :).

הזדעקות שניה שהנה אני רואה ממשמשת ובאה, "אבל אין לי חוט מתכת, ובדיוק סגרו את החנות". אם כך, נסו להשתמש באטב משרד קטן, או סיכת ביטחון קטנה, כשהחלק התחתון שלה (-העיגול), הוא זה שמציץ.

IMG_20140525_111326

אז אחרי שהרגעתי את כולם (או שלא), ניגש לאיך, כמה ולמה: Mrs.Greene.

מעדיפים לכסות את המכסה. תמיד ניתן לצבוע אותו ולצייר עליו, כמו כאן למשל.

תהנו!

הנה נמצאה האבידה – פקק הקולה… 🙂

מכסה קולה מחזי

סגור לתגובות.