פירות וירקות מעיסת נייר, וקיפולי תלת מימד מנייר – טנא לשבועות

רגיל

הפעם אין תמונות(מה? למה?? אין לי זמן ועמכם הסליחה!) תצטרכו להביע מעט אמון ולבטוח בי. למעוניינים בטנא נטול זבובונים וניחוח חציר, הנה:

הנה פירות וירקות שונים להדפסה וקיפול (מתקבל ירק/פרי בעל נפח), הכנו אגס ותפוח רק כדי לבדוק, יצא סבבה מבחינת הצורה. (עבדנו עם דף מדפסת שהתגלה כלא מתאים בעליל. נסו עם דף קשיח יותר, כמו בריסטול למשל).

והנה שתי הדרכות לעיסת נייר- סלק צנונית גזר.

שאר ירקות.

תהנו!

»

  1. הי. על איזה נייר הדפסת את התניות של הפירות? אני מניחה שנייר רגיל לא יספיק כאן…

    • נייר של סקראפבוקינג נראה לי יתאים (651b) ובדקתי גם בריסטול של 270 גר (מגיב יפה ומראה סימני חיים 🙂 ) ועדין תמיד כדאי לנהוג בתוצר בעדינות. בהדרכה הם השתמשו במה שנקרא: heavy weight matte paper.

  2. את צודקת 🙂 !. אומנם אנחנו עבדנו עם נייר מדפסת, והדבר דורש עבודת אצבעות עדינה למדי, וגם מינימום מישומושים כדי שהפרי לא יתקמט. אם כך נייר מדפסת יצא מהתמונה. הייתי הולכת על נייר טיפה יותר קשיח, אבל לא מדי, כדי לא להקשות על הקיפולים. הבן שלי הציע להדפיס על נייר רגיל, לגזור ולהעתיק את השבלונה על נייר יותר עבה. לדעתי כדאי לנסות. אני קצרה בזמן בימים אלה, אז אני לא בטוחה שאגיע לזה בקרוב. אם כן, אעדכן אותך. ואם לך יצא במקרה לנסות, אשמח עם תעדכני.
    תודה על התגובה וההתעניינות, יום טוב : ) !

להשאיר תגובה

