תותים ממולאים ג'לי – במטבח עם ילדים

רגיל

תות וג'לי

קנינו תותים יפים וגדולים, אבל תחת העלים היפים שלהם גילינו תותים שהם חצי בשלים, יפים מבחוץ, ולא רכים מספיק מבפנים.

החלטנו למלא אותם בג'לי בטעם תות, רעיון חמוד וקל לבצוע, מי שאוהב ג'לי ופירות יתכן ויאהב את הרעיון הזה (למבוגרים קיימת גרסה אלכוהולית).

אז מה צריך?

תותים גדולים,

ג'לי בטעם תות,

סכין  וכף פריסאית.

על מנת שתוכלו להעמיד אותם, קוטמים את התחתית שלהם בעזרת סכין. אחר-כך מרוקנים את תוכנם בעזרת כף פריסאית. מבוגר יכין את הג'לי לפי ההוראות שעל הקופסה, וכשהג'לי יתקרר מעט,  ממלאים את התותים בעזרת כפית בג'לי, לאחר מכן הכניסו את התותים למקרר על מנת שהג'לי יתייצב.

תהנו ובתאבון!

כתיבת תגובה

