מעקב אחר הצל – פעילות עם ילדים

רגיל

IMG_7074

הרשומה של אתמול עסקה באחד מהצדדים האומנותיים והיצרתיים של העיסוק בצל. היום נראה מה ניתן ללמוד ממעקב אחר הצל .

וכעת אל האיך, כמה ולמה:

לוקחים חפץ מסוים, אנחנו בחרנו בבקבוק זכוכית, מאחר והוא היה יציב יותר מאשר בקבוק פלסטיק ריק. אפשר על המדרכה, אפשר על נייר, אפשר גם על קנבס. העיקר שהחפץ יהיה מונח ללא הפרעות ובאותו המיקום בדיוק כל זמן הפעילות. בכל פרק זמן מסויים (כדאי לרשום בצד את השעה, כך ניתן יהיה להבחין בשינויים ביתר קלות:בוקר לעומת צהריים/ערב), תוחמים את הצל.

שאלות שניתן להעלות עם הילדים, תוך כדי הפעילות.

הצל שלי ואני- במקום חפץ, אפשר למקם את הילד/ה בנקודה קבועה ולתחום את הצל שלהם.

הסבר פשוט וממצה לתופעה+ הדרכה (אנגלית).

IMG_7020 IMG_7069

חם לכם? הברחשים מציקים? רגישים לשמש? שונאים להסתובב בחוץ? אפשר להדביק דמות גזורה מנייר בתחתית חלון (מדביקים מאחור בסיילוטייפ), תחתיה במאוזן לה, הניחו גליון נייר. בצעו את המעקב באותו האופן.

תהנו!

מודעות פרסומת

סגור לתגובות.