עוגיות פנדה – אפיה עם ילדים

רגיל

ברשומה הזו אני מאחדת רשומה דומה בעלת שם זה. שכיכבה פה בעבר. ובכן, שעה שהרעמים רעמו הבוקר, והברקים הבזיקו כמו צלם חתונות,הכנו עוגיות פנדה. יצא חמוד מאוד אם כי הארשת שלהן יצאה קצת זועמת.

עוגיות פנדה

את הבצק הכנו יחד, השתמשנו בבצק של קרין גורן. לעומת זאת את העוגיות הוא הכין לגמרי לבד (כיף!כיף!כיף!), תוך שהוא נעזר בהדרכה הבאה (בתרגום לאנגלית אתם יכולים לתרגם בעזרת גוגל לעברית).

סתם שתתרשמו, וגם כי אני מאוד גאה בו, תמונה או שתיים ( זה משמח אותו לראות אותן 🙂 ):

IMG_2299

IMG_2317

והנה הפנדות הנזעמות. בבלוגים הכל תמיד יוצא יפה, מצטערת, אין לי כוח/ סבלנות לרדוף אחרי התמונה המושלמת, זו הצלחת שהיתה, זה מגדל הפנדות, וזו אני שמצלמת תוך שידיים קטנטנות ועיקשות מנסות לטפס על כיסא להוריד כל מה שאפשר מהשיש:

עוגיות פנדה

תהנו!

»

  1. קודם כל – מקסים!
    שנית כל – נעשה מחר בבוקר.
    שלישית כל – אי אפשר לשכנע אותך לצרף תרגום כלשהו? הקישור שצרפת מוביל לאת עם הוראות בסינית, ונסיון לתרגם את זה לאנגלית\עברית הוציא ג'יבריש (עם מידי פעם מילים משמעותיות כמו "אוזן" "אף" וכו'. אבל לא משהו קוהרנטי.
    רביעית כל – תודה !
    צוף

    • קודם כל- תודה!
      שנית – בהצלחה!
      שלישית – לגבי תרגומים, אני מבינה לגמרי את התסכול, אבל אני מנועה מלתרגם, בגלל זכויות יוצרים.
      אני יכולה לנסות לעזור, התרגום באנגלית הרבה יותר מוצלח ומובן מהעברי ( מה לעשות, תמיד זה ככה…).
      השלבים מוצגים בתמונות , אני מקווה שזה מקל במשהו על ההבנה של אופן העשיה. כך או כך:
      מהבצק עם הקקאו מכינים עיניים- אוזניים -אף. ביחס הזה חלוקת הבצק היא מהגדול לקטן (העיניים יזכו לנתח הגדול יותר של הבצק, לעומת האף שיקבל הכי מעט).

      מתחילים עם בסיס עליו מונחות שתי רצועות העיניים.ובינהם מניחים רצועה לבנה.
      על אותה רצועה שבין העיניים מניחים את רצועת הקקאו של האף.
      לכל זה מכינים מעטפת בצק לבן ( שלב 11),
      הופכים! שימי לב שהאף יהיה עכשיו למטה!

      מוספים את רצועות האוזניים בצדדים ( שלב 13).
      מקררים שוב במקרר, כדי שיהי נוח לפריסה ( אנחנו בד"כ מכניסים לפריזר….).
      חותכים , אופים לפי המתכון של הבצק בו השתמשת.

      מקווה שהייתי לתועלת,
      לל"ט.

כתיבת תגובה

