ציור על נייר כסף – יצירה לילדים

רגיל
האטיליה שלו, המטבח שלנו

האטילייה שלו, המטבח שלנו

IMG_0498

איך, כמה ולמה ולמי:

נייר כסף, צבעי גואש וסבון כלים יעשו את העבודה. סבון הכלים  מונע נזילה של הצבע על הנייר, כמו כן הוא מקל על הניקיון מאוחר יותר. בגלל החלקלקות של נייר הכסף, ילדים נהנים לצייר עליו בגואש, מתקבלת תחושה מעניינת.  עבדתי עם בן השנה ושמונה שלי והוא נהנה מאוד.

כמה עיצות (שבטח חשבתם עליהם כבר לבד בעצמכם) למי שעובד עם קטנטנים:

סינר- מומלץ, פלטה קטנטנה עם כמויות צבע קטנות (אפשר עם על חתיכת קרטון, צלחת חד-פעמית, זה באמת לא משנה, מה שחשוב הוא לעבוד עם כמויות קטנטנות), להכין נייר מגבת בהישג יד, כיור ושיש פנויים כדי שיהיה יותר נעים לשטוף ידיים פנים, מכחולים ושאר נזקים. ותמיד, במיוחד בחורף, כשדאי לוודא שיש מים חמים למקלחת :).

אם הם כבר מכירים צבעים זה נהדר, אם לא זו הזדמנות. אני לא מחזיקה צבעים מיוחדים, יש לי צבעי בסיס ואנחנו מערבבים ליצור צבעים נוספים.

תהנו!

»

    • הי יפה, הסבון עוזר לצבע להתפס על נייר הכסף. תלוי באיכות וסוג הצבע, לעיתם הצבע "בורח" כאילו אל תוך עצמו (אותו סיפור עם דבק פלסטי על ניילון, תנסי למרוח דבק על משטח נילון ותראי מה קורה – סבון מסייע למנוע את התופעה הזו). משתמשים ממש במעט סבון. כשאני עובדת עם הבן, אני משתמשת בפלטה קטנה, בכל שקע אני מטפטפת טיפה, לא יותר. זאת ועוד, גיליתי שכך קל להסיר את הגואש מהשעוונית :), נראה לי שזה מסייע להסרת הצבע גם מבגדים שנגע בהם, אבל אלו השערות שלי, לא משהו מדעי.
      מקווה שעזרתי.

להשאיר תגובה

