יצירה בטוסט Toast Art- יצירה ופעילות גם לילדים

רגיל

מישהו דרך על הפרוסה שלי….

טרם יצא לי לראות יצירה  מהסוג הזה על פיתה, אז הכנתי אחת משל עצמי לתפארת הלבנט.

הרעיון של art toast  לובש צורות שונות , כפי שתראו בסרטון בתחתית הרשומה. אני הלכתי על הפשוט ביותר כפי שלמדתי מבית מדרשו של Phil Hansen( כן ההוא…) בספרו Tattoo A Banana, על ידי יצירת סטנסיל מנייר כסף.

מה צריך?

טוסטר אובן, נייר כסף עבה (אם אין עבה, תקפלו לכמה קיפולים  לעיבוי, ואז  גוזרים את הצורה), לחם/ חלה מרובעת/ פיתה.

איך?

גוזרים דוגמה מנייר הכסף, מניחים על פרוסת לחם (פרוסה מרובעת תיתן לכם יותר מרחב ליצירה, אבל גם בלחם אחיד פרוס, תראו שזה עובד) ומכניסים לטוסטר אובן, אני שמה על חימום מלמעלה, ולגבי הזמן, תלוי בטוסטרים שלכם, כל אחד יעקב אחרי הטוסט שלו.

כדאי לא להכין דוגמא קטנה מדי, ואם יש בה פרטים לרווח בינהם. בהתחלה ניסתי דוגמאות קטנות והן יצאו מטושטש למשל הצב והדינוזאור האלה:

דינו היה כאן…

דוגמאות נוספות:

ועוד משהו, למי שחושש שנייר הכסף לא יצמד טוס לפרוסה , אפשר להניח קטניות יבשות בתור משקולות., כך:

ביזאר במטבח

והנה אחת שאהבתי במיוחד, של האופניים החמודים האלה, בעמוד  של  knautia תוכלו להתרשם מעבודות נוספות.

וכדי שתאמינו לי שבאמת יש דבר כזה:

כתיבת תגובה

