ציור וצביעה על עלים

רגיל
צביעת עלים

עלים צבעוניים

ועוד תמונה, שכדאי שתראו לפני שאתם מתחילים לקרוא. מדובר בעבודה פשוטה ומרשימה כאחד, שמצאה חן בעיני נורא (חבל לי 😦  שאני לא יכולה להציגה בפניכם ועלי לשלוח אתכם אל הלא- נודע אבל תסמכו עלי, שווה הצצה).

באופן כללי, אני לא בעד תלישת עלים מצמחים (אלא אם כן אתם עז, עם עיזים אני לא מתווכחת :)) , למעשה אני נגד. תמיד  נכון, עדיף ואפילו מעניין יותר, ללקט עלים שנשרו. אני גם מעדיפה את הטקסטורה של עלה יבש שנשר, לדעתי יותר קל לעבוד איתו.

מה עושים? 

אפשר לעבוד על עלים ירוקים ורעננים( שנשרו במקרה….), ואפשר לאסוף עלים יבשים (כדי לשטח ולהביא אותם למצב ייבוש מוחלט, מוכנים ליצירה, כדאי להציץ בהדרכה הבאה), כך או כך, צפויה לילדים חויה יצירתית בחסות הדמיון.

איך צובעים?

אפשר לקרוא ולהתרשם בבלוג של  Jessica Okui : Zakka Life.  אגב, מה זה zakka תוכלו ללמוד כאן (אם תחטטו קצת, תוכלו למצוא מידע בעברית, מדובר באתר מסחרי, אז אני נמנעת… אזהרת מסע – מי שמציץ נפגע :)).

עוד מידע ורשמים תוכלו ללקט בבלוגים הבאים:

Genuine Mudpie – ציור בטוש כסף על עלה שלכת:

ציור על עלה שלכת בטוש כסף

ציור על עלה שלכת של אלון בטוש כסף

  • The Artful Parent
  • Better Kid Care –  כשהדף נפתח תלחצו על inspiration: Leaf Painting (רביעי ברשימה), ההסבר המופיע שם קצר אך ממצה בהחלט.

ברשת ניתן לראות ציורים של אומנים שמציירים על עלים, תמונות שלמות, למשל .

ועכשיו למבוגרים שמחפשים אתגר. הנה אומן ייחודי שיצר קישוט בעלים לא באמצעות צבעים, אלא באמצעות השמש וזכוכית מגדלת. הנה שלוש מעבודותיו  של  הפסל הסקוטי Ronald Rae:

לסיום סיומת, תנו לילדים להחליט איך הם היו רוצים את העולם, תנו להם ליצור ולברוא את הצמחיה  דרך העיניים שלהם. או פשוט תנו להם להשאיר חותם ביצירה משותפת להם וליוצר הגדול. עלים צבעוניים כאלה, משום מה תמיד מקפיצים לי את דוקטור סוס, בורא עולמות בעצמו. שבוע-טוב לכולם!

מי היום בפינת התודות?

Thank you Trish and Jessica for sharing your photo with us :).

סגור לתגובות.