"הזמנה ליצירה" – קנדי בלוג

רגיל

למי שעקב אחר הרשומות האחרונות, באחת מהן שרבבתי כי הקיץ הזה תזכו לקנדי בלוג. הקנדי בלוג הנוכחי אינו שונה מזה שקדם לו.

למי שלא נכח בסיבוב בקודם, אחזור על הדברים (למעשה אעשה קופי פייסט :) ) :

העוקבים הקבועים, ואלו הסמויים המחשיבים עצמם ככאלה (למען ההגינות, ולמען הקבועים, תגיבו רק אם אתם באמת רואים עצמכם ככאלה). ירשמו בתגובות איזה פוסט הכי מצא חן בעיניהם, ויסבירו למה (ע"ע פרט, הסבר ונמק). בין התגובות יוגרל הספר שהוזמן במיוחד עבורכם מעבר לים:

Tattoo a Banana: And Other Ways to Turn Anything and Everything Into Art של פיל הנסן.

Tattoo a Banana: And Other Ways to Turn Anything and Everything Into Art

על הספר הזה כבר דיווחתי בעבר, תוכלו לקרוא מעט אודותיו כאן.

ההגרלה פתוחה מרגע הפרסום עד  ט"ו באב, או אז יתפרסם שם הזוכה.

תודה לכל מי שליווה את הבלוג עד עכשיו. מקווה שנהנתם ועשיתם בו שימוש.

תהנו והמשך קיץ נעים :).

»

  1. אוי, לא פייר.. קשה לבחור!!
    אז אחד הפייבוריטים שלי זו חולצה בהדפס דף מחברת! http://kidsfuncraft.wordpress.com/category/%d7%94%d7%93%d7%a4%d7%a1-%d7%a2%d7%9c-%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%a6%d7%94/
    רעיון פשוט ומדליק, ובעיקר קל וזמין מבחינת חומרים ועבודה עם ילדים.
    תודה על כל הפוסטים וקיץ מעולה :)
    פנינה

  2. עוקבת סמויה, אבל קבועה.. אני אוהבת את הפוסטים תמיד, לא כותבת תגובות – אבל משתדלת ליישם. הכי אהבתי את הפוסט לקראת שבוע הספר – הסימניות. כמו בכל שנה הלכנו לבחור לכל ילדה ספר, וכשחזרנו הביתה הכנו סימניות. הבנות מאוד אהבו את הסימנייה שעושים לפינת הספר. יצא יפה! יש לי עכשיו ה-מ-ו- ן סימניות. תודה על השיתוף ועל כל הרעיונות וכל הכבוד על ההשקעה! מיכל.

  3. גיליתי רק לאחרונה את הבלוג שלך והוא פשוט מקסים.
    מאוד קשה לבחור מתוך כל הרשומות כי יש הרבה מאוד רשומות טובות. אני הכי אוהבת את הרשומות שאפשר לעשות עם חמרים זמינים שיש בבית.
    בכלל, הבלוג שלך מאוד מגוון ומתעדכן לעיתים קרובות. אני מאוד נהנית ממנו.
    בחרתי ברשומה: תעתועי ראיה – ציור תלת מימד, יצירה מדהימה עם ילדים – כי זה משהו שלא ראיתי במקומות אחרים וגיליתי אותו פה.זו עבודה עם חמרים זמינים שיש בבית ופשוטה מאוד. הבן שלי בן 10 עשה את זה ויצא מקסים.

  4. שוב שלום ושוב תודה רבה
    אני ממשיכה ועוקבת וכל פעם מקבלת אין ספור השראות, רעיונות ויציאה לאתרים ובלוגים מרתקים ומעניינים דרכך.
    והפעם אחד הדברים שהפליאו אותי והקסימו אותי הוא Maarten De Ceulaer שיוצק גבס לתוך הבלונים ויוצר קערות. האמת היא שראיתי את זה במציאות בצרפת לפני שנה וחצי בערך וממש ניסיתי להבין איך עשו את זה. אז פתרת לי את התהיות. ונתת לי שוב מלא רעיונות… לי ולילדים בחוג שלי ;) אז מלא מלא תודות ותמשיכי בבלוג מבורך זה.
    ממני עדי.

  5. הי :) מקבלת עדכונים למייל ומופתעת כל פעם מחדש. אנחנו אהבנו את הפוסט של ציורי מים על נייר סופג, מסוג הרעיונות הקלים לביצוע עם חומרים שנמצאים תמיד בסביבה ומתאימים גם לבת ה 5 וגם לבן השנתיים :) תודה

  6. הי, אני עוקבת אחר הבלוג באדיקות ויחד עם ילדיי מאוד פעילים ביישום:-) הבלוג הזה הוא בדיוק הבלוג שלו חיכיתי.. כאמא לשלושה שמחפשת לגוון ולפתוח את הראש מעבר..זה בדיוק מה שחיפשתי..מקבץ מרשים שנראה כאילו לוקט בפינצטה של רעיונות מקסימים ויצירתיים וכל כך אחרים…עשינו כך כך הרבה דברים- אומנות במרחב הציבורי היה אחד הנושאים שלנו במסגרת קייטנת אמהות עצמאית:-), כדור הארץ מפלסטלינה לקח את בתי למחוזות רחוקים והביא אותה ליצור גלקסיה שלמה מפלסטלינה… והרשימה עוד ארוכה. תודה רבה. זה מקסים מקסים … כן ירבו:-)

  7. היי :)
    בועות הסבון, ובמיוחד ה"בן גוריונים" הצבעוניים הם כנראה האהובים עלי, וגם ההמצאה הכי גאונית שיש ליצירה פשוטה ומהנה, שמעבירה שעות בכיף.

  8. הי הודיה,
    איזה כיף ואושר…
    גם את נותנת לי כל כך הרבה השראה בכל פעם מחדש וגם עכשיו נתת לי את הזכות לזכות בפעם הראשונה בחיי במשהו,
    שזו הרגשה ממש ממש כיפית ועוד בספר קנדי בלוג…
    תודה לך על הבלוג המקסים שלך אני ימשיך לעקוב תמיד.
    ותודה רבה רבה על הספר.
    יום אהבה שמח
    עדי

כתיבת תגובה

